Πέμπτη, 19 Ιουνίου 2008

Αυτό που 7300 μέρες σας φώναζα κρυφά...

Θυμάσαι άραγε την πρώτη σου γκρίζα τρίχα...; την πρώτη σου ρυτίδα που χάραξε το γαλάζιο πίνακα των ματιών σου που δεν μου κληρονόμησες...; βλέπεις σε κέρδισε εκείνη... στις 4 από τις 5 προσπάθειες ξεκάθαρα... στη μια το πάλεψες, αλλά λίγα κατάφερες!
- Ασπρίσαν τα μαλλιά σου γιάννη... μα κάθε σου ασπρισμένη τρίχα, κάθε χαρακιά στο πρόσωπό σου, κάθε γδάρσιμο στο χέρι σου μαρτυρά τη ζωή που πάλεψες, κατέκτησες και απλόχερα δώρισες... ούτε μία, ούτε δύο... αλλά πέντε φορές!
- Και εσύ πάντα δίπλα του... χρόνια τώρα να του γυρίζεις τους δείχτες του ρολογιού... να δίνεις τα πάντα για τους άλλους και ανταλλάγματα να μη ζητάς... ποιος -πες μου ποιος- μπορεί να ξεπληρώσει τι... το χθες, το σήμερα ή το αύριό σου... το αύριό ΤΗΣ-ΤΟΥ-ΤΗΣ-ΤΗΣ-ΜΟΥ...

και επειδή πέρασαν 20 χρόνια χωρίς να σας το ψιθυρίσω ποτέ... ευχαριστώ που με ξημερώσατε... που πάντα με βγάζετε από το σκοτάδι... που μου μάθατε το φως να αγαπάω...


τούτη την ανάρτηση την ανέβασα γιατί απλά ξέρω πως αυτοί για τους οποίους την δημιούργησα πιθανότατα δεν θα την διαβάσουν ποτέ...!!!

"για το πολύ του ολίγου"... που γράφει και κάποιος αγαπημένος πάτερ-ας!

22 σχόλια:

Roadartist είπε...

Moυ άρεσε πάρα πολύ!
Καλημερα! :)

The Blue είπε...

@ roadaertist κατ'αρχήν τιμή μου που πέρασες από το μπλογκ μου... από το "σπίτι" μου (μου φαίνεται πολύ κοινότυπο)... χαίρομαι πολύ που σου άρεσε!

Καλή σου μέρα!

εισαι κουκλοσ είπε...

7300μερεσ...
ουαουυ...μαθηματικο μυαλο ε?το κατεχεισ σου λεω,το κατεχεισ!



κιαν δεν τουσ το ψιθυρισεσ ποτε και αν δεν τουσ το ψιθυρισεισ ποτε, παντα θα το ξερουν..

7

The Blue είπε...

@ εισαι κουκλοσ ναι τα μαθηματικά είναι το δυνατό μου σημείο... αυτό άλλωστε είναι τοις πάσι γνωστό!

Απλά κάπου λες γιατί μια ζωή όλα να εννοούνται;..

(ευρηματικό όνομα)

cry_angel είπε...

telio apla:~~~~~~~

The Blue είπε...

@ cry angel

:)

Nefelli είπε...

Blue μου,
Ξέρω ότι είναι περήφανοι, κάθε μέρα πιο πολύ....
Σ'αγαπώ και σιωπώ....

Πολύ μεγάλο φιλί

The Blue είπε...

@ nefelli μου... και εγω σ'αγαπώ πολυυυυυυύ!

ευχαριστώ!!!

Frodo είπε...

χαθηκες ...

αλλα επεστρεψες με κατι δυνατο και τοσο συγκινητικο ...

The Blue είπε...

@ frodo καλώς ήρθες φίλε!

Βλέπεις η εξεταστική στη σχολή δεν μου αφήνει πολλά περιθώρια!!!

Καλό σου βράδυ!

The Blue είπε...

φίλη... και όχι φίλος! συγγνώμη!

The Blue είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Frodo είπε...

φιλη...

None είπε...

Συγκινήθηκα, αν και το αποφεύγω!

The Blue είπε...

@ φίλε none αν σε έκανα πράγματι να συγκινηθείς η νίκη μου τότε είναι διπλή!!!

Καλή σου μέρα!

ola kala είπε...

όμορφο!!

Από μικρό κι από τρελό είπε...

Υπέροχο! Πολύ όμορφες και οι φωτός!

Τα φιλιά μου και καλώς σε βρήκα!

The Blue είπε...

@ ola kala

σ' ευχαριστώ πολύ! καλώς ήρθες!

The Blue είπε...

@ από μικρό και από τρελό

Καλώς ήρθες! Χαίρομαι πολύ που ήρθες και εσύ στην παρέα μου!

Ανώνυμος είπε...

ΑΠΛΑ ΥΠΟΚΛΙΝΟΜΑΙ...................


ΒΟUBOU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

The Blue είπε...

@ boubou

:))) <3333

The Blue είπε...

@ boubou

:))) <3333