Σάββατο, 23 Φεβρουαρίου 2008

Ελληνικά χέρια της διασποράς...


Αυτά τα δάχτυλα τα τόσο εκφραστικά που παίζουν αυτήν την υπέροχη μελωδία είναι μιας ελληνίδας του εξωτερικού, μιας νέας κοπέλας που κάθε μέρα ονειρεύεται τη μέρα που θα αντικρύσει από κοντά τη χώρα μας... που θα πατήσει τα εδάφη της πατρίδας της... ακόμα και αν αποτελεί ομογενή δεύτερης γενιάς... ακόμα και αν τα αδέρφια της -όπως μου εξομολογήθηκε- δεν μιλούν τη γλώσσα γιατί απλά δεν χρειάζεται να την χρησιμοποιούν... μιας τέτοιας νέας κοπέλας που εμπνέεται από την νοσταλγία των ονείρων της... καθώς γι' αυτήν η Ελλάδα είναι απλά ένα άπιαστο όνειρο... και δημιουργεί μουσικά υπερατλαντικά ταξίδια!
Χαρακτηριστικό είναι ότι όταν την ρώτησα τι της λείπει τόσο έντονα στην Αμερική και πιστεύει ότι θα το βρει στην Ελλάδα μου απάντησε με αφοπλιστική ειλικρίνεια και ευθύτητα:
"Δεν είναι ότι δεν έχουμε μέρη να επισκεφτείς και να διασκεδάσεις... εδώ δεν έχουμε ανθρώπους... κανείς δεν σε καταλαβαίνει... οι Έλληνες είναι αλλιώς... είναι ΑΝΘΡΩΠΟΙ!"
Όλα αυτά φυσικά γραμμένα σε λατινικούς χαρακτήρες, καθώς από μόνη της και μέσω του http://www.sharedtalk.com/ προσπαθεί να κρατήσει ζωντανή μέσα της την γλώσσα του πατέρα της!
Ακούστε λοιπόν αυτή τη μελωδία και σκεφτείται τα λόγια της... "οι Έλληνες είναι αλλιώς... είναι ΑΝΘΡΩΠΟΙ"! Μήπως είναι καλύτερα τελικά που την Ελλάδα την ενσαρκώνει στο μυαλό και την καρδιά της; Μήπως αν την επισκεπόταν κάποτε κάτι να γκρεμιζόταν μέσα της... μήπως λέω εγώ... (;)
name: Ευτυχία Κωνστατίνου (Εytyxia Constantinou)
place: Ηνωμένες Πολιτείες Αμερικής (USA)

7 σχόλια:

Π.Κ. είπε...

Συγκλονιστική υπόθεση και αφοπλιστικό ως ρεπορτάζ. Θα μπορούσε να το έχει παρουσιάσει ο διασημότερος δημοσιογράφος. Είδες τι μπορεί να κάμει ένα Ιστολόγιο; Και, βέβαια, το αντίθετο... Ας υπολογίζουμε πάντως στα καλά του Διαδικτύου!!!

Πάντως συγχαρητήρια. Είμαι περήφανος για σένα!

The Blue είπε...

@ π.κ πραγματικά όταν μου έδωσε το link των κομματιών που η ίδια συνθέτει και εκτελεί στο YouTube της ζήτησα την άδεια να το μεταφέρω και στο ιστολόγιό μου... μου απάντησε πως θα την τιμούσε να ακούσουν συμπατριώτες της τη μουσική της...

Όπως το είπατε! Ας υπολογίζουμε στα καλά του Διαδικτύου! Για μένα ήταν αλήθεια μοναδικά τα συναισθήματα!

Ευχαριστώ πλύ για τα λόγια σας!
Την καλησπέρα μου, καθώς ο πυρετός μου ήδη ανεβαίνει!!!

Π.Κ. είπε...

Στο μπλογκοσπιτάκι μου σού έχω αφήσει μια πρόσκληση. Αν περάσεις από εκεί θα την βρεις!!!
Καλημέρα!

Νίκος είπε...

Συγκινητικό! Είδες τι σου κάνει το sharedtalk...;

74κιλ@ είπε...

sjhsdjhasdhasdkldaskljdskljdks
jdskljsdkljfkdlsjfdkljfkdsjfkl
sjhdjkshdkshdklsdskldjlksjdslk
sdhsjkhdlksdklsjdlksjdklsjdkls
mdhskjdhsjkdhswyeiwoa,mnmxmnzm
!!!!!jashsjhsaiuim;a;appodjiep

The Blue είπε...

@ 74κιλ@ ασχολίαστο!

disa είπε...

AV,無碼,a片免費看,自拍貼圖,伊莉,微風論壇,成人聊天室,成人電影,成人文學,成人貼圖區,成人網站,一葉情貼圖片區,色情漫畫,言情小說,情色論壇,臺灣情色網,色情影片,色情,成人影城,080視訊聊天室,a片,A漫,h漫,麗的色遊戲,同志色教館,AV女優,SEX,咆哮小老鼠,85cc免費影片,正妹牆,ut聊天室,豆豆聊天室,聊天室,情色小說,aio,成人,微風成人,做愛,成人貼圖,18成人,嘟嘟成人網,aio交友愛情館,情色文學,色情小說,色情網站,情色,A片下載,嘟嘟情人色網,成人影片,成人圖片,成人文章,成人小說,成人漫畫,視訊聊天室,性愛,a片,AV女優,聊天室,情色