Παρασκευή, 9 Νοεμβρίου 2007

Για το μπλε που αλόγιστα ξοδεύεις...







Νύχτωσε ξανά...! άλλη μια φορά αναγκάζομαι να μείνω στο σκοτάδι... χωρίς κανένας να με ρωτήσει αν το αντέχω... ποτέ δεν Σε πείραξε αν ο ήλιος που ξημέρωνες με τύφλωνε... αν το φεγγάρι που νύχτωνες με απέλπιζε... ποτέ δεν αρκέστηκα στο συγκαταβατικό ημίφως της σελήνης Σου... αν αυτή την έπεισες πως της είναι αρκετό... εγώ δεν πρόκειται να Σε ακολουθήσω... γι' αυτό έχτισα τόσες πέτρες ενωμένες... για να κρύβω το αψεγάδιαστο σκηνικό Σου... αυτό που οι άλλοι αποκαλούν θαύμα Σου... αυτό που εγώ μου επιτρέπεται να αμφισβητώ... γιατί εδώ σε πείθουν πως έχεις το δικαίωμα να λες και να είσαι τα πάντα... να αμφισβητείς, να μηδενίζεις, να απορρίπτεις... και αυτά θυσία στο βωμό της δικής Σου γενναιοδωρίας... και όταν τα βράδια Σου ζητώ να εμφανιστείς για να μας πάψεις... συνεχίζεις να δηλώνεις ανυπόταχτα απών... τότε και εγώ θα κρύβω από τα μάτια μου τον ουρανό Σου... αυτόν που για πολλούς σε ενώνει με τον κόσμο Σου... ενώ για μένα Σε απομακρύνει περισσότερο...!
"Θεέ μου, πόσο μπλε ξοδεύεις για να μη σε βλέπουμε..." Οδ. Ελύτης
και εγώ θα προσθέσω: αν όντως ξοδεύεις τόσο μπλε, εγώ γιατί ειπράττω μόνο μαύρο...?

26 σχόλια:

Νίκος είπε...

Τί είπε ο άνθρωπος! Στίχος έντονα φιλοσοφικός και βαθιά ποιητικός. Ταιριάζει γάντι στην ατμοσφαιρα της ανάτησης.

The Blue είπε...

Aυτό είναι το πρόβλημα με τον Ελύτη... ολόκληρο κείμενο έγραψα και αυτό που τελικά σου μένει είναι το στιχάκι του νομπελίστα... μα έχω και εγώ βραβευτεί από τον Φιλολογικό Σύλλογο.. lol... πραγματικά τόσο απλός και τόσο σύνθετος ταυτόχρονα ο συγκεκριμένος στίχος!

Ανώνυμος είπε...

ax teleia anarthsh!!!!!ma panw apola telies eikones!!apo p tis katevases?

c είπε...

ontws teleia anArtisi grafeis iperOxa..pada egrafes....alla den xerww..opote ta diavazw afTa stenaxwrieme..abOOooooooooooooo

Θρασύβουλος είπε...

Πρώτον, δεν πρόκειται να μου αλλάξεις γνώμη βρίζοντάς με! Είναι παράλογο νομίζω το καταλαβαίνεις!Δεν είσαι πια τόσο βλάκας!
Επέτρεψέ μου όμως να διαφωνώ μαζί σου!Συγγνώμη κιόλας δηλαδή που διαφωνώ! Περνάμε τη χούντα της ψευτοκουλτούρας σ' αυτή τη χώρα! Λοιπόν, έχουμε και λέμε!Δε πιστεύω στο φυσιολογικό όχι γιατί έχω κάποια μηδενιστική διάθεση αλλά γιατί η ζωή μου έχει αποδείξει ότι άμα το δεχτούμε μας ΚΑΤΑΣΤΡΕΦΕΙ.Οτιδήποτε γεννά η φύση είναι φυσιολογικό!ακόμη όμως κι αν το δεχτουμε είναι υποκειμενικό.
Εσύ μου λες να μη σνομπάρω αλλά με σνομπάρεις εσύ!ζωή χωρίς επιλογές δε γίνεται..κάποια στιγμή πρέπει να εξηγήσεις γιατί έχεις κάνει κάποιες επιλογές και τότε σε λένε σνομπ! Συνηθισμένα τα βουνα απ' τα χιόνια!
Συγγνώμη επίσης που κάνω και κριτική, δεν ήξερα ότι απαγορεύεται!
Δεν υπάρχει στιγμή που πρέπει να τη ζήσεις στην ώρα της!Δε καταλαβαίνω γιατί βάζετε τέτοια όρια στη ζωή σας!Είστε τόσο καημένοι τελικά!Κάνεις λάυος, δεν έφυγε το τρένο και το κυνηγάω.Εγώ έφυγα πρώτος περπατώντας πάνω στις ράγες του!μέχρι να ρθει να με πατήσει! Έτσι θα ζήσω τη ζωή που θέλω εγώ και όχι αυτή που θέλετε εσείς!Έτσι θα τη ζήσω, με τον κίνδυνο να με πατήσει το τρένο! Η ζωή χωρίς ρίσκο δεν είναι ζωή!Τη ζωή πρέπει να την εκμεταλλευτούμε και όχι να λέμε "α, να το κάνω αυτό ή να μη το κάνω επεισή δεν είναι της ηλικίας μου?Άμα το κάνω θα ξεφύγω απ' τα πλαίσια του φυσιολογικού και θα φύγω κι απ' την αγέλη.." Κάν' το! Φύγε απ' την αγέλη!Είναι η μόνη σωτηρία! Άμα ακόμη καθόμουν και μίρλιαζα θα είχα αυτοκτονήσει!Τώρα τι καταλαβαίνεις απ' αυτά δε ξέρω...Εσύ θα φτάσεις κάπου και θα πεις "τι είμαι εγώ?" και θα είσαι κενός και μέρος της αγέλης! Άμα σ' αρέσει λοιπόν εκεί, μείνε εκεί! Με τον αλχημιστή σου και τα μεγάλα καθόλου φορεμένα απ' τη μισή ελλάδα γυαλιά σου! θα φτάσεις κάπου και θα πεις "τι έχω μέσα μου?"..Δε τα τραβάω κι άλλο γιατί θα σε στεναχωρήσω πολύ και φοβάμαι μη κάνεις και τίποτα κακό στον εαυτό σου άμα καταλάβεις τι είσαι!Θα σου αφιερώσω όμως έναΝ στίχο από ένα πασίγνωστο τραγούδι των "ΜΠΛΕ"

"μεταμορφώνομαι αργά, γίνομαι ό,τι εγώ φοβόμουν, ταιριάζω πάντα και παντού σαν το γαλάζιο τ' ουρανού.."

μακάρι να το σκεφτείς καλά και ν' αλλάξεις τη ζωή και τις απόψεις σου.Στο εύχομαι!

(ο νίκος επηρεάζει εσένα ή εσύ το νίκο?ή είστε κι οι δύο έτσι?)

Θρασύβουλος είπε...

Α, θα το ξεχνούσα, οι φωτογραφίες είναι πολύ ωραίες όντως!

A Girl Called Clementine είπε...

πολύ όμορφα τα λόγια σου πραγματικά...

πόσες πολλές πλευρές έχει ο άνθρωπος τελικά...

σε γνώρισα μέσα από του μπλογκ του θρασύβολου να κάνεις κάτι που καθόλου δεν εκτιμώ σε έναν άνθρωπο , να προσβάλεις άλλους ανθρώπους δλδ , και ύστερα σε γνώρισα μέσα από την τελευταία σου ανάρτηση να κάνεις κάτι που πολύ εκτιμώ στους ανθρώπους , να εξωτερικεύονται και να δηλώνουν πράγματα δυνατά και κθαρά (όχι όπως τα νήπια όταν λένε ποιήματα λολ)

Καλησπέρα.
Νάντια

η μεγάλη αδελφούλα είπε...

τι άλλη ώρα θα μπορούσες να το έγραφες? χαλάλι σου όμως γιατί ήταν βαθυστόχαστο!

The Blue είπε...

@ ανώνυμε οι φωτογραφίες είναι από το google... ίσως και να ξέρεις τις διευθύνσεις!

@ C Μωρό μου αν και αυτά που γράφω είναι καταθλιπτικά... πάντα η έμπνευσή μου είσαι εσύ... ίσως ο φόβος μην ποτέ σε χάσω...!

@ Θρασύβουλε κατ' αρχάς το βαθυστόχαστο κείμενό σου που με τόση "ευστοχία" μου παρέθεσες το κατενόησα όντας φοιτητής Φιλοσοφικής αγαπητέ... και δη Ελληνικής Φιλολογίας! Ξέρεις δεν θα συνεχίσω την ανούσια λεκτική αντιδικία που έχει ξεσπάσει μεταξύ μας... Θα σου δώσω μια συμβουλή απλά... πάτα λίγο στο έδαφος και μην ανεμίζεσαι ασκόπως! Η δική σου διαφορετικότητα συνεπάγεται έναν γενικό απορριπτισμό, που εσύ χρησιμοποιείς κατά κόρον και εμένα με ξενίζει! Κοίταξε αγόρι μου το ότι φοράω γυαλιά γνωστής εταιρίας, πολυφορεμένα δεν αντιλέγω είναι επιλογή μου! Αυτά που φοράω και αγοράζω, είναι επειδή τα γουστάρω! Έχω μια υγιή ζωή ενός 19χρονου που ασχολείται με όλα εκείνα που του προσφέρουν τροφή σωματική, αλλά και ψυχική, χωρίς να απορρίπτω, γιατί είμαι πολύ νέος ακόμα! Μου αρέσει να μη ζω με ΔΗΘΕΝ... αλλά έντονα την κάθε στιγμή! Έχουμε τεράστια διάσταση απόψεων και λυπάμαι γι' αυτό! Δεν πρόκειται να σου υποδείξω το σωστό γιατί εκτός του ότι δεν είμαι σίγουρος αν το κατέχω, αν εσύ είσαι ευχαριστημένος με την ζωή σου... εμένα δεν μου πέφτει λόγος! Λες κάπου η ζωή χωρίς ρίσκο δεν είναι ζωή! Μάλλον εσύ εκ των πραγμάτων δεν μπορείς να πάρεις και πολλά, κλεισμένος στο καβούκι σου! Στην ζωή μου έχω μάθει να ζω με ρίσκα και πολύ λίγο να νοιάζομαι για την γνώμη των άλλων... Σ' αυτό ίσως και να μοιάζουμε! Ζήσε λοιπόν τη ζωή σου όπως γουστάρεις και μην σχολιάζεις σε blog κατώτερον πλασμάτων, σου χαλάει το image, που δεν συνοδεύεται φαντάζομαι από Ray-Ban γυαλιά! Καλά να περνάς... όπως εσύ τουλάχιστον νομίζεις ότι διασκεδάζεις! Ως εν δυνάμει Φιλόλογος να παρατηρήσω απλά ότι είναι επίτρεψέ μου και όχι επέτρεψέ μου! Η Προστακτική αποβάλλει την χρονική αύξηση... έτσι για την ιστορία!

@ a girl called Clementine ο ίδιος άνθρωπος είμαι κ στις δύο αναρτήσεις, απλά στην μία ενίσταμαι και ξεσπώ, ενώ στην άλλη γράφω αυτό που εμένα γεμίζει! Α, και δεν πρασέβαλλα κανέναν... ο φίλος σου το έκανε! Σ' ευχαριστώ για το σχόλιο σου και για το ότι σου άρεσαν αυτά που έγραψα!

@ μεγάλη αδελφούλα σ' αγαπώ πολύ! Ευχαριστώ!

Θρασύβουλος είπε...

Εγώ απλώς θέλω να σου μάθω ότι τη ζωή πρέπει να τη ζήσεις όπως θέλεις εσύ και όχι όπως στην επιβάλουν διάφοροι παράγοντες(άνθρωποι, μόδα, αγέλη κλπ)Γιατί αυτή είναι η αποστολή του ανθρώπου! Να ξεχωρίσει! Αλλά φοβάσαι! Παραδέξου το! Σου προκαλέι φόβο και αποστροφή το διαφορετικό! Έτσι δεν είναι??Αλλιώς γιατί να χαρακτηρίσεις κάποιον που δε ξέρεις "νούμερο"??
Δε θα κάτσω να ασχοληθώ άλλο με έναν αλλοιωμένο και νοθεμένο(εννοώ στη σκέψη) φοιτητή φιλοσοφικής με ροζ πουλοβεράκι(όχι για να μη λες ότι λέω μόνο για τα γυαλιά)Ευχαριστώ για τη διόρθωση, πολλές φορές το κάνω λάθος!Έχω και 19 στ'αρχαία, τρομάρα μου!:)

Παρ'όλα αυτά, η φιλοσοφική δεν έχει τη βάση που της αξίζει τη σήμερον ημέρα!Δε το λέω απαραίτητα για σένα αφού δε ξέρω το βαθμό σου αλλά και για το περιβάλλον..

Νίκος είπε...

Θρασύβουλε, είσαι πραγματικά μορφή! Ο απόλυτος γραφικός της μπλογκόσφαιρας! Τι βίτσιο κι αυτό με τις ηλεκτρονικές αντιδικίες. Τίποτε άλλο δε βρίσκεις να κάνεις;;; Αλλά το βίτσιο είναι βίτσιο θα μου πεις.
Όσο για το ποιος επηρεάζει ποιόν, αλληλοεπηρεαζόμαστε, ως κολλητοί και φίλοι από κούνια.
Πάντως υποκλίνομαι, είσαι απίστευτα γραφικός. Ξέρεις, έχει δημιουργηθεί φαν κλαμπ που περιμένει πως και πως ν΄ακούσει τις αρλούμπες σου. Σε ικετεύω, συνέχισε να μας χαρίζεις στιγμές γέλιου...

None είπε...

Δηλώνω μέλος του φαν κλαμπ σας!!!

Ανώνυμος είπε...

DN KSERW GIATI ALLA M EINAI DYSKOLO NA KANW COMMENT.MARESE POLI OMWS H ANARTHSH K GIAYTO 8A KANW.Taso emena dn m emeinan t logia toy Elyth alla ta dika s :Ksodeyeis poli xrwma alla emena m menei mono mayro:Ontws polles fores vlepoyme t pragmata apo asxhmh optikh gwnia kai oxi apo kei poynai pragmatika vgalmena!!!Alla OPWS LEEI K T TRAGOYDI KANE ypomonh kai o oyranos 8a ginei poio galanos!!Kapote an 8ymasai s eipa pws ekanes kati poy m eixe lypsei kai me eyxaristhses poli...8YMASAI?Twra omws kati ksexases isws na kaneis, kati asymanto gia kapoion alla symantiko gia mena...Dn kserw an edw einai o katalhlos xwros gia ayto p s eipa alla dn kserw an 8a sto lega amessa giati opws ksereis fetos ma8ame polla pragmata gia mas ...grafwntas.filia

Porfyris είπε...

Και γω και γω και γω και γω και γω και γω μέλος του Θρασυβούλειου φαν κλαμπ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

The Blue είπε...

Δεν αξίζει ούτε καν να σου απαντήσω... Αν η απάντησή σου συνοψίζεται στο ροζ μου πουλοβεράκι, τότε τι απάντηση θες να πάρεις... Πάντως με κατατρώγει η περιέργεια να δω πως ντύνεσαι εσύ! Στείλε μου παρακαλώ φωτογραφία να γελάσω... Όσο για το φαν κλαμπ αριθμεί ήδη 7 μέλη... στα 20 (σύμφωνα με το νόμο πάντα) 8α το επισημοποιήσουμε!

Θρασύβουλος είπε...

Το δύσκολο είναι να σκέφτεσαι όχι να κοροϊδεύεις!

Sedissor είπε...

Hmmm, to na vlepeis mple einai toso eukolo oso k to na allaxeis to backgroung tou blog sou.

(Oso gia to thrass, exete k oi 2 dikaio k lathos mazi. Auto pou den seveste apo koinou einai to dikaioma tis eleutheris apopsis). Iparxei k o metriasmos sxolion gia osous den to antexoun. Einai dokimasmeno.

Kalos sas vrika!

zoZeL είπε...

kegw stO fan club...lol

None είπε...

Όπως μαθαίνετε, τώρα τριγυρίζει στα μπλογκς και το παίζει θύμα, ζητιανεύοντας λύπηση. Κάνει ό,τι κάνει και μετά, λάδι...
Μακάρι να δεχόταν την πραγματική φιλία, που δεν του αρνηθήκαμε, αλλά.......... Κανένας μάλλον δεν μπορεί να τον βοηθήσει......................

Νίκος είπε...

Ανίατος!!!!!!!!

Ανώνυμος είπε...

Opws les kai esy:mhn anafereis kati pou dn mporeis na to oloklhrwseis:!!Panta omws me evgazes knock out se tetoies syzhthseis...Isws giati dn h8ela na s pw kati eite giati h8ela na asxolh8eis mazi mou .Twra omws katalava poso shmantiko einai na teleiwneis ayto pou arxizeis , alla piste4e me kai pragmatika lypamai , giati amessa dn mporw na s pw ti egine...Kai kserw poli kala to giati.Mporei se sena na fanei ashmanto kai epishs yilonrtrepomai!!!H oysia dn einai ayth omws!!Apo sena tosa xronia ematha polla .Kairos na s pw kai egw kati , h mallon na soy 8ymisw:Gia anthrwpoys poy agapas mhn se epireazei to altsxahmer!!!#$
Dn s kanw kritikh kai pros 8eou dn ennow mesa apo t logia m oti dn noiazesai gia emena!!!Allwste giayto ka8omai mesa tetoia wra kai s grafw , giati kserw poso magapas.Kai mhn ksexname oti se anthrwpoys poy agapame tonizoyme t elatwmata toys !!!!Polla filia h ...epwnumh

The Blue είπε...

@ για λόγους ανωτέρας βίας δεν ενημέρωσα το μπλογκ μου εδώ και πολύ καιρό και πολλά από τα σχόλια σας τα βλέπω τώρα πρώτη φορά!

επειδή δεν έχω χρόνο μπροστά μου και επειδή δεν ξέρω όταν πιστρέψω αν θα υπάρχει ακόμα σύνδεση Wi-Fi στο pc μου απλά ευχαριστώ...

@ Θρασύβουλε non comment

@ Νone όταν είσαι μαζόχα και σαδιστής παράλληλα τότε έχεις χάσει το παιχνίδι ήδη από τα αποδυτήρια που λένε και οι Άγγλοι.

@ sedissor καλώς ήρθες και... ίσως και να έχεις δίκιο... αλλά δεν πρόκειται να το συνεχίσω...

@ το φαν κλαμπ πάει περίφημα...

@ ανώνυμη επώνυμη... θα τα πούμε από κοντά... το internet ευτυχώς κάποια πράγματα δεν μπορεί να τα αντικαταστήσει...!

Ανώνυμος είπε...

αν νομίζεις ότι η ανωνυμία μέσω ιντερνετ σε κατοχυρώνει, σε πληροφορώ ότι κάνεις λάθος.
Και μια που ξέρεις τη νομοθεσία για τα φαν κλαμπ, πιστεύω να έχεις μια ιδέα και για άλλες διατάξεις περί προσβολής της προσωπικότητας, της τιμής, συκοφαντικής δυσφήμισης κλπ..
πάρε μέτρα λοιπόν../μπορείς να σβήσεις σχόλια που βρίσκονται εντός του blog σου,έτσι δεν είναι?

The Blue είπε...

Ειλικρινά ανώνυμε αδυνατώ να καταλάβω τι εννοείς... και δεν πμορώ επίσης να καταλάβω πως την καταδικάζεις χρησιμοποιώντας την...?

Αλέξανδρος Ζήβας είπε...

Αποκωδικοποίηση....: ψυχής, σιωπής, θρησκειών, μυθολογιών,....
Σχηματοποίηση λόγου ("ποιημάτων" μου), θεογονία,κοσμογονία,.....
URL : www.siopi.gr
Γεια....

Shopping Blog είπε...

The first question many people have about links london one way links is why are they so important.If you links of london compared two websites that had exactly the links jewellery same content but one of them had one hundred one way links versus none on the other site links of london uk you would see that the site with one way links had a much better cheap links of london ranking with each search engine. links of london bracelet The primary reason for this is there is no reason for one site links of london charms to link to another without a reciprocating link other than that links of london watches site determines that the website is an authority on it's given niche links of london rings A one way link is when a website links to another site without links of london necklaces asking for a reciprocal link back.